سرمربي گهر معتقد است احداث ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نيست. محمد مايلي‎کهن در نشست خبريپيش از بازي با آلومينيوم هرمزگان گفت: ابتدا جا دارد به مناسب شهادت حضرت زهرا(س)عرض تسليت داشته باشم. بازي فردا براي ما بسيار سخت‎تر از تيم آلومينيوم است زيرا ما روز جمعه بازي کرده‎ايم و حتي فرصت ريکاوري هم نداشتيم اما تيم آلومينيوم حداقل 7 روز است که بعداز بازي با ملوان استراحت و تمرين کرده است. وي با بيان اين‎که کاردوست و قاسمي در بازي با استقلال سه اخطاره شده‎اند، افزود: اين مسئله بر مشکلات ما مي‎افزايد. در خط دفاع به شدت مشکل داريم و حتي اگر از بين شما کسي آماده باشدمي‎تواند در اين پست بازي کند. در بازي با استقلال هم با وجود تمامي مشکلات بازي خوبي ارائه داديم و فردا هم اينگونه خواهدشد. به گزارش ايسنا، سرمربي گهر با بيان اين‎که هرچند نتيجه بازي فردا براي ما اهميتي ندارد، تأکيد کرد: وظيفه ما اين است که از نتيجه بازي صيانت کنيم خصوصاً براي ساير تيم‎هايي که در خطر سقوط قرار دارند. مايلي‎کهن در مورد فاصله کم ديدار گهر با استقلال و آلومينيوم گفت: در کشورهاي پيشرفته هم هر سه روز يک بازي نمي‎گذارند، اگر چنين اتفاقي هم بيفتد در آنجا همفاصله شهرها کم است هم امکانات‎شان زياد است. وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد از پذيرفتن هدايت گهر پشيمان نيست، گفت: از پذيرفتن هدايت گهر ناراضي نيستم اما اگربه گذشته بر مي‎گشتم سعي مي‎کردم از ابتدا خودم تشکيلاتي به‎وجود آورم. سرمربي گهر در مورد سرنوشت پولي که به ورزشگاه دورود کمک کرده و اين‎که اين پول به دست چه کساني مي‎رسد، اظهار کرد: اين کمک وظيفه‎ام بوده اما اگر به يادداشتم رجوع کنيد در آنجا هم گفته‎ام که اين مقدار پول کافي نيست و خيرين شهري، استاني و حتي کشوري بايد بيايند و کمک کنند تا اين ورزشگاه آماده شود. فکر مي‎کنم ساختن ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نيست. بعضي جاها به نظر مي‎رسد که من متهم شده‎ام و بعضي از پيمانکاران گفته‎اند پول کجاست در حالي که قرار نيست اين پول به پيمانکار قبلي داده شود. وي ادامه داد: حتي اگر شده خودم مي‎آيم کمک مي‎کنم تا ورزشگاه آماده شود اما اگر همه دست به دست هم ندهيم، اين پول را در کار خير ديگري هزينه مي‎کنم و با کسي هم رودربايستي ندارم، بايد همه بيايند و کمک کنند از مسوولان استاني گرفته تا ملي.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: